مجموعه ورزشی ارغوان - رده سنی جوانان

جام مولای عرشیان

مجموعه ورزشی ارغوان مفتخر است در دومین سال پیاپی میزبان برگزاری مسابقات فوتسال در رده سنی جوانان باشد
امیدواریم با همکاری و رهنمودهای تمامی شما همراهان در امر مسئولیت محوله کوشا و سربلند باشیم.
ستاد برگزاری مسابقات

بایگانی
۱۳تیر

سامانه پیامکی اعلام نتایج و وبلاگ اختصاصی، ابتکار مسئولان سالن ارغوان

تاریخ انتشار : شنبه ۱۳ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۰۵
Share/Save/Bookmark
خبرگزاری ایمنا: مسئولان برگزاری مسابقات فوتسال مولای عرشیان در سالن ارغوان، اقدامات جالبی را برای هرچه بهتر برگزار شدن این مسابقات انجام داده‌اند.
سامانه پیامکی اعلام نتایج و وبلاگ اختصاصی، ابتکار مسئولان سالن ارغوان
 
بیاتی مسئول فنی مسابقات فوتسال مولای عرشیان در سالن ارغوان در گفتگو با ایمنا اظهار داشت: مسابقات سالن ارغوان امسال با شرایط متفاوتی نسبت به سایر سالن‌ها برگزار می‌شود.
وی افزود: البته ما هم مانند سایر سالن‌ها مسابقات را با حضور 24 تیم برگزار می‌کنیم اما وجه تمایز سالن ارغوان، برگزاری مسابقات رده سنی جوانان با حضور 24 تیم است. همچنین ما نتایج و کل رویدادهای مسابقات هر شب را در وبلاگ اختصاصی خود منتشر می‌کنیم.
بیاتی گفت: نتایج مسابقات و برنامه بازی‌های فردا هم در پایان هر شب و از طریق سامانه پیامکی اختصاصی ما، برای سرپرستان کلیه تیم‌ها، تعدادی از مسئولان و گروه‌های هدف ارسال می‌شود. پس از پایان هر مسابقه نیز به بهترین بازیکن زمین هدیه‌ای اهدا می‌کنیم.
مسئول فنی مسابقات فوتسال مولای عرشیان در سالن ارغوان ادامه داد: تیمی جوان و کارکشته که سابقه برگزاری مسابقات و همایش‌های کشوری را دارند، مسابقات سالن ارغوان را برگزار می‌کنند و مهدی محمدی مدیر این مجموعه نیز، فردی کاملاً فوتسالی است.
بیاتی گفت: سال دومی است که مجموعه ارغوان میزبان مسابقات فوتسال مولای عرشیان است و استقبال تماشاگران طبق پیش‌بینی قبلی ما خوب بوده است. هرچه به پایان مسابقات نزدیک می‌شویم با وجود کم شدن تعداد تیم‌ها، به دلیل بالا رفتن کیفیت مسابقات، تعداد تماشاگران حاضر در سالن هم بیشتر شده است.
وی بیان داشت: یکی دیگر از خصوصیات مسابقات سالن ارغوان این است که ما از بیشتر نقاط شهر از جمله زینبیه، خورزوق، جی، خوراسگان، ارغوانیه، نصرآباد و ... تیم داریم که به دلیل برگزاری مسابقات رده سنی جوانان بوده است.
بیاتی در پایان گفت: آوازه سالن ارغوان در این چند شب برگزاری مسابقات بین مسئولان شهری هم پیچیده بود و علاوه بر حضور مربیان فوتسال اصفهان که برای استعدادیابی به سالن ارغوان می‌آیند، ما میزبان پیشکسوتان، آقایان جزینی عضو شورای شهر و رحمان‌ستایش سرپرست سازمان ورزش شهرداری هم بوده‌ایم.
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۴/۱۳

نظرات  (۱)

خسته نباشید
همه چیز در سالن شما عالیه
تشکر از زحمات شما

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی